Dragi sneaker fanovi!

Obavještavamo Vas da će sve TAF trgovine od ponedjeljka 11.05.2020 biti ponovno otvorene!

Radi sprječavanja širenja infekcije, rad će biti organiziran  sukladno  Preporukama za sprečavanje infekcije u trgovinama koje započinju s radom u okviru postupnog ublažavanja restrikcija vezanih za COVID-19,  objavljenim na mrežnim stranicama  HZJZ  https://bit.ly/2yuF7bL

Općih  protuepidemijskih mjera i posebnih preporuka i uputa, koje se odnose na djelatnost trgovine, obvezni su pridržavati se i kupci  za vrijeme boravka u prodavaonicama i prodajnim objektima.

PRODAJNO MJESTOPONEDJELJAK – PETAKSUBOTANEDJELJA
TAF ARENA09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

ZATVORENO
TAF WEST09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

ZATVORENO
TAF EAST09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

ZATVORENO
TAF PULA10:00 – 20:0010:00 – 20:00ZATVORENO
TAF RIJEKA10:00 – 20:0010:00 – 20:00ZATVORENO
TAF ZADAR09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

ZATVORENO
TAF MALL SPLIT09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

ZATVORENO
TAF CCO SPLIT09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

09:00 – 14:00

15:00 – 21:00

ZATVORENO

Kako bi kupovina bila sigurna, još jednom navodimo praktične mjere prilikom ulaska i boravka u prodavonici:

  • Dezinficirajte ruke prilikom ulaska
  • Ulaz u prodavaonicu dozvoljen je samo zdravim osobama, odnosno osobama koje nemaju znakove prehlade
  • Koristite zaštitnu masku
  • Održavajte razmak između drugih kupaca za vrijeme kupovine i ispred blagajne od minimalno 2 metra.
  • Preporučujemo beskontaktno plaćanje.
  • Poštujte upute prodajnog osoblja oko maksimalnog broja kupaca koji istovremeno mogu boraviti u prodavaonici.

Obavijest kupcima internetske trgovine:

  • Zbog izuzetno povećanog broja web narudžbi i posljedično poruka, dolazi do kašnjenja u odgovaranju, pa vas molimo za razumijevanje.
  • Aktivirali smo i dodatne točke isporuke kako bismo skratili rok isporuke. Narudžbu možete primiti u roku od 5 radnih dana. Kod povećanog broja narudžbi, taj rok može se produžiti na 7-10 radnih dana.
  • Niže odgovori na najčešća pitanja.

Dostupne metode plaćanja

U TAF internet trgovini  moguće je plaćati debitnim, odnosno kreditnim karticama

  • jednokratno (MasterCard, Visa, Maestro, Diners)
  • obročno (ZAGREBAČKA BANKA d.d. na 2-12 rata: Visa, MasterCard; PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d. na 2-6 rata: Visa Premium, Visa, Maestro
  • pouzećem

Transakcija je odbijena. Što trebam učiniti?

U slučaju problema s odbijenom transakcijom, preporučujemo vam da provjerite sljedeće najčešće razloge za odbijanje transakcije:

  • imate li kreditnu karticu koja ima omogućeno plaćanje putem interneta Visa, Mastercard, Diners, Maestro (s uključenom opcijom plaćanja na mreži)
  • jeste li ispravno unijeli podatke
  • da li je uključena provjera sigurnosne kartice
  • da li možda imate prekoračenje dnevnog ili mjesečnog ograničenja
  • ili možda imate postavke u pregledniku koje bi spriječile plaćanje putem interneta (kolačići onemogućeni, privatno pregledavanje itd.)
  • budući da ne znamo koji preglednik koristite, pokušajte obaviti kupnju otvaranjem stranice u drugom pregledniku
  • ako kupujete preko telefona, možda biste trebali pokušati na računalu

Kako mogu znati kada će biti isporučen paket?

Kada internetska trgovina pošalje paket, od dostavne službe dobit ćete e-poštu i kôd za praćenje paketa.

Zašto ne možemo precizno predvidjeti vrijeme isporuke?

Proizvodi se nalaze u različitim skladištima, a na vrijeme isporuke utječe i broj proizvoda po narudžbi, jer se može dogoditi da se, na primjer, proizvodi nalaze na tri različita mjesta. Sva tri proizvoda moraju stići na mjesto otpreme, gdje se paketi pripremaju za otpremu. Stoga se može dogoditi da neki paket primite vrlo brzo, ili isporuka može potrajati do 10 ili, u iznimnim slučajevima, čak 12 radnih dana. Da bismo skratili vrijeme isporuke, otvorili smo dodatne točke isporuke.

Teško stupate u kontakt s nama?

Kontakt centar trenutno prima ogroman broj narudžbi, upita i zahtjeva dnevno. Kako bi mogli svakodnevno obraditi što veći broj njih, molimo Vas za malo strpljenja oko primanja odgovora. Ako je ikako moguće, molimo vas da poruku pošaljete samo jednom i na jednu adresu, jer će u protivnom odgovor svima koji čekaju biti usporen.

Telefonska linija 0800 603 602 i adresa e-pošte webshop@taf.hr prvenstveno su namijenjena za pitanja vezana uz poslanu poruku. Na ovom smo mailu dostupni i za sva ostala pitanja kao što su; savjeti o odabiru, izboru veličine ili zaliha, reklamacije i bilo koja druga materijalna pitanja.

Kako mogu vratiti ili zamijeniti proizvod naručen za vrijeme pandemije Covid19?

Proizvod vraćate zajedno s izjavom o odustajanju od ugovora na adresu internetske trgovine. Proizvod mora biti neiskorišten, u originalnom pakiranju, sa svim pripadajućim naljepnicama i dokazima o kupnji. Kad primimo proizvod i pregledamo ga zajedno sa izjavom, obavijestit ćemo vas o povratu.

No, ovisno o trenutnoj situaciji, produžili smo rok povrata proizvoda na 45 dana, što znači da možete vratiti proizvod u roku od 45 dana od kupnje (ako se trgovine otvore tijekom tog vremena, možete izvršiti povrat u trgovinu TAF-a). Bez obzira na produženi rok povrata, Izjava o odustajanju od ugovora mora se poslati u roku od 14 dana od dana kupnje. Izjavu možete poslati poštom na adresu internetske trgovine ili putem e-maila na webshop@taf.hr .

Proizvod sam platio, ali ga još nisam dobio.

Prilikom narudžbe sredstva su samo rezervirana na računu. Tek kada internetska trgovina potvrdi iznos za fakturu i otpremi paket, transakcijski račun kupca se tereti. Ako neki od proizvoda nije mogao biti isporučen, račun kupca tereti se samo za otkupnu cijenu proizvoda koji se isporučuju.

Hvala na razumijevanju!

Vidimo se u TAF-u!