Always Originals je kampanja koja slavi esenciju žena. Kampanja je pokrenuta oko Dana žena, s ciljem slanja svježe, oštre, snažne i inspirativne poruke o tome kakva je ženstvenost i što ona znači u 2022. kroz leću ‘always been’.
Grupa od devet dinamičnih kreatora promjena udružila je snage kako bi u suradnji s adidasom stvorila kolekciju koja šalje snažnu poruku. ALWAYS BEEN. ALWAYS ORIGINAL.
Kampanju su za The Athlete´s Foot lokalno podržale kreativne, mlade, talentirane djevojke Martina Vuletić Vule i Polina Meixner. Njihove inspirativne priče donosimo u nastavku.
Martina Vuletić Vule
- Plešačica
- Povremeno model/glumica
- Beauty junkie
- Influencer
˝ Oduvijek sam se smatrala kreativnom osobom, bez obzira što radim. Ples je definitivno moja prva ljubav, ali sam puno više od toga. ˝
˝Dok plešem osjećam se ranjivo i moćno u isto vrijeme, nije li to fascinantno?˝
˝Mogu biti što god poželim. Što god zamislim, mogu ostvariti.˝
Polina Meixner
- Mlada, perspektivna i vrlo strastvena modna stilistica i mikro influencer
- TAF stilistica već godinu dana – kombinira stilove i piše modni blog
˝Prvi dojam počinje od smijeha i outfita. Outfit je moje unutarnje ˝ja˝.
˝Kod stylinga ništa nije toliko bitno, kao par dobrih tenisica.˝
˝Svaki dan nosi svoju priču, dok ju outfit upotpunjuje.˝