Narudžbe i isporuke

Povratak na podršku

Sve što vas zanima o narudžbi i dostavi

Kako naručiti proizvod?

U online trgovini odabirete proizvod, boju i veličinu te ga klikom na gumb dodajete u svoju košaricu. Klikom na košaricu ili ikonu vašeg profila u online trgovini, bit ćete preusmjereni na stranicu s pregledom narudžbe. Tamo možete promijeniti količinu, izbrisati proizvod ili ako želite možete dodati novi povratkom na željenu rubriku. Kada završite s odabirom proizvoda, prilikom pregledavanja košarice pritisnite gumb za sljedeći korak i odaberite način dostave i plaćanja te ispunite sva obavezna polja. Nakon unosa svih podataka, kliknite na gumb da biste potvrdili narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave.

Moram li se registrirati za kupovinu u online trgovini?

Nije potrebno registrirati se za kupovinu u online trgovini. Kupovati možete i kao neprijavljeni korisnik, ali ćete morati unijeti neke obavezne podatke za slanje i potvrdu narudžbe.
Unatoč ovoj opciji preporučujemo vam da se registrirate za kupovinu. Time ćete kreirati svoj profil gdje će vam biti dostupna povijest vaših narudžbi, popis željenih proizvoda koje možete kupiti u budućnosti, možete se prijaviti za informacije o aktivnostima u online trgovini itd.

Mogu li pratiti isporuku paketa?

Da. Kada potvrdite i pošaljete narudžbu, dobit ćete poruku s potvrdom koja će vam omogućiti pristup podacima o statusu vaše pošiljke.

Kako otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati tako da nas kontaktirate na webshop@taf.hr ili telefonom na 0800 603 602, te ćemo zatim izvršiti postupak otkazivanja narudžbe.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Ako smatrate da je došlo do pogreške, predomislili ste se ili želite zamijeniti, ukloniti ili dodati proizvod u narudžbi, kontaktirajte nas na webshop@taf.hr ili putem telefona na 0800 603 602 i zatim ćemo pokrenuti postupak promjene u narudžbi.

Mogu li promijeniti adresu za dostavu nakon što sam već poslao narudžbu?

Ako ste već primili poruku potvrde e-poštom, više ne možete promijeniti adresu za dostavu. To možemo mi učiniti za vas ali samo ako nas obavijestite o ovoj promjeni pravovremeno, odnosno isti dan kada ste primili poruku potvrde. U tom slučaju, molimo da nas kontaktirate na webshop@taf.hr.

Kako mogu znati da li je narudžba potvrđena?

Nakon što potvrdite narudžbu, provjerite svoju e-poštu koju ste naveli prilikom naručivanja proizvoda jer ćete na navedenu adresu primiti poruku potvrde. Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta". Zbog različitih postavki mreže ili računala tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na webshop@taf.hr ili telefonom na 0800 603 602.
Ukoliko ste se registrirali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Što to znači ako proizvod nije na zalihi?

To znači da je proizvod trenutačno nedostupan. Ako se proizvod ne može isporučiti, proizvod će se povući iz ponude online trgovine. Ako ste zainteresirani za kupnju proizvoda koji nije na zalihi, kontaktirajte nas i provjerit ćemo za vas mogućnosti isporuke ili vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam možda mogao odgovarati.

Mogu li naručiti proizvode putem tvrtke ili kao tvrtka?

Da, jednostavno možete naručiti proizvode putem tvrtke ili kao tvrtka (pravna osoba). U postupku narudžbe obavezno upišite podatke o tvrtki u polje podataka, te u koraku odabira način plaćanja. U slučaju kupovine u ime tvrtke, dužni ste kao ovlaštena osoba koja može kupovati u ime tvrtke unijeti ispravne podatke i jamčiti za njihovu točnost.

Koji je način dostave?

Kada naručujete proizvod u online trgovini, možete odabrati dostavu na adresu koju ste naveli prilikom slanja narudžbe

Koji su troškovi dostave?

Troškovi dostave za narudžbe do 500,00 kn (s PDV-om) iznose 30,00 kn.
Pri plaćanju gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om).
Ako proizvod preuzmete u The Athlete´s Foot trgovini koju ste odabrali u procesu narudžbe, isporuka je besplatna.

Koji je prosječan rok za dostavu?

Rok dostave za robu kupljenu u Taf webshop trgovini je 2-5 radnih dana. Zbog povećane količine narudžbi tijekom sezonskih sniženja razdoblje isporuke može se produžiti do 7 radnih dana. Rok počinje kada narudžbu potvrdi Online trgovina ili prvog radnog dana nakon podnošenja naloga.

Kako dobiti besplatnu dostavu?

Ako vrijednost narudžbe premašuje iznos od 500,00 kn (s PDV-om) dostava je besplatna.
U slučaju da plaćate gotovinom pri pouzeću OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om).
Druga mogućnost je da dostavu naručite u najbližu trgovinu The Athlete´Foot, izuzevši trgovine Intersport, gdje proizvod možete preuzeti besplatno.

Što morate znati o dostavi na kućnu (odabranu) adresu?

Na primjer, ako naručujete dostavu proizvoda na kućnu adresu a:
  • narudžbu ste već platili ali u trenutku dostave niste kod kuće, istu možete preuzeti kasnije u najbližoj poslovnici OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. (Overseas Express shopovi)
  • narudžbu još niste platili - u trenutku isporuke pri plaćanju gotovinom prilikom preuzimanja (pouzećem) OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. obračunava proviziju za otkupninu koja iznosi 4,00 KN (s PDV-om). Ako u trenutku dostave niste kod kuće, istu možete preuzeti kasnije u najbližoj poslovnici OVERSEAS TRADE Co Ltd d.o.o. (Overseas Express shopovi)
U slučaju da kupac ne preuzme robu u dogovorenom vremenu te je potrebna ponovna dostava, kupcu se obračunavaju dvostruki troškovi dostave.

Trebate pomoć? Tu smo za vas

0800 603 602

(9:00-17:00 Pon-Pet)

Kontakt

Punjenje…